Tuesday, March 16, 2010

aduyai~


saya sedang menonton 2 cerita buat masa ni:
nodame no cantabile(cite ni cite yg memang da lame)
dan cite ohitorisama.
nodame cerita nya agak kelakar sebab cite ni
mampu buat saya gelak sorang2
(sy mmg cukup susah utk gelak sorang2)
ohitorisama pulak cerita nya x sesantai cerita nodame,boring le gak..
tp saya tgh berusaha untuk menghabiskan dua2 cerita ni
al kisah nya saya sedang menonton ohitorisama..disebabkan perasaan boring maka tertidurlah saya..dan saya tersedar dari tidur tatkala mendengar suara ma mendayu2 memanggil namaku utk makan nasi.usai bangun,saya cepat2 hantar 2 mesej: 1 kat seorang teman mengajak beliau keluar jalan2 esok,dan 1 mesej lagi saya hantar kat seorang lagi teman menyatakan saya udah bangun tido..
tiba2 saya mendapat mesej pelik dari seorang teman lain,
teman tu cakap saya medu macam ayam
???????????????????????????????????
bakpo tibo2 panggil aku ayam nih...
ku check sent item ku....tidaaaaaaaaaakkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rasanya dah lebih 10 kali saya tersilap antar mesej kt orang.nak antar kat orang lain,pegi antar kat orang lain..kalau sebelum ni saya x de la malu sangat sebab tersilap antar mesej pada kawan2 perempuan,tp kali ni saya siyes rasa terrramat malu sb tersilap anta kat kawan laki.aduuuu..
tapi saya x medu macam ayam pls..



2 comments:

Ms. Candy said...

hahahahahaha...~
*gelak sampai terguling-guling*
bieyla memang medu...
padan muka...
sokmo oyat ore lain medu...
last2 skali kena batang hidung sendiri...

P/S: patut la x balas msg ore... ni mesti sbb ttdo... huhu...~ nak kek... nak kek...~ x dapat secter recipe, pizza sbijik pn jadi la... hahaha...~

Nur Nabila said...

huuu ore kne pnggil ayam td hahaa
jht tul saim ore tu..
nti la ore tubik lusa,ore bli secret recipe,ore kirim ko nana deh :P