Thursday, July 21, 2011

masam-masam manis





kita bersungguh jaga hati orang hingga tak sedar hati sendiri terluka.
kita bersungguh gembirakan hati orang hingga tak sedar orang lain buat kita susah hati.

sebab hati orang lain lagi penting kan..

saya selalu cuba bagi apa yang orang lain suka.
saya selalu cuba jauhi apa yang orang lain tak suka.
saya selalu menghargai dan menghormati.
tapi,
saya manusia tak sempurna.tak dapat puaskan hati semua orang.
kadang-kadang saya tak sedar dan lupa untuk puaskan hati orang.
kadang-kadang kamu pun tak sedar dan lupa 
kamu juga pernah tak dapat puaskan hati saya.
tapi saya tak kisah.
sebab saya tahu kita manusia kita tak sempurna.
maafkan saya..

(pengaruh cerekarama)




4 comments:

sunshine said...

gapo gak ni bil?masam-masam manis..mcm asam g2..huhu

myselfSakura said...

gomen...:(

al-kauthar said...

bila..be tough..huhu..

sayasantek said...

saya mahu post pasal 合宿kamu>.<