Thursday, August 18, 2011

19 ramadhan

dah lama tak update post.
sekarang goyang-goyang kaki kat rumah je tapi tak sempat nak update.
padahal tak buat apa-apa pun.tapi rasa sibuk sampai lupa nak update.
oh ya,lupa.kawan-kawan datang la :) saya habiskan masa dengan kawan-kawan rupanya. :)
minggu-minggu lepas kakak fana dengan adik fani datang berkampung di higashi omiya.
jadi saya dengan warga shibaura yang lain berpeluang belajar ilmu kcal.haha.seronokkk.belajar cara nak jadi sihat.nanti kakak dengan adik jangan segan datang lagi deh,
kita masak macam-macam pulak deh :)
lepas tu,sohair dengan ain jangak pula meyusul datang.
riuh gegak gumpita lagi kampung shibaura.
tapi rasa seronok.buka puasa ramai-ramai,sahur ramai-ramai,tidur ramai-ramai,tengok cerita hantu ramai-ramai.opssss saya memang penakut.tapi saya suka tengok cerita hantu.tapi.....saya hanya tengok cerita hantu masa bulan puasa je.sebab....
syaitan kan kena ikat (~_~#) jadi saya tak takutttt
sekarang ni pula cik kiah datang berkampung di rumah.riuh rendah lah kampung shibaura dengan bebelan beliau.tapi seronok :))

saya jumpa sorang pakcik.beliau tanya saya bila habis belajar nak jadi apa.saya cakap nak jadi pensyarah.beliau cakap dah agak dah,sebab saya ada gaya lembut-lembut.apa kaitan lembut-lembut dengan pensyarah?tak tahulah :))))

tak tahu nak taip apa sebenarnya ni.jadi taip je la benda yang bermain dalam fikiran.esok lah pula update.kumpul idea banyak-banyak dulu malam ni :)))

2 comments:

chocolatesuki said...

nanti adie pula yang menyusul jenguk bila n tina kat shibau..nak g tuntut gulai ketam..haha =)

Nur Nabila said...

baiklah adiii~~~ bila menunggu.nnt kte ggulai sm2 :))