Friday, November 11, 2011

berdebar lagi

saya memang suka buat post pasal berdebar ni.
sebab hidup saya memang penuh dengan debaran.
esok saya bakal berdebar lagi.
debaran nya dah terasa dari hari ni lagi.
esok ada poster presentation.
kena present pasal progress kerja yang kita dah buat,buat eksperimen setakat mana..
saya sangat berdebar,walaupun saya lebih suka poster presentation berbanding 中間(middle)presentation yang lepas (sebab poster presentation ni hanya di present depan 2 orang cikgu,diorang datang dekat kita dan tanya soalan.中間 presentation dulu kena present depan 5 orang cikgu dan ramai orang jepun yang dengar) ,
 tapi saya lebih bimbangkan poster presentation kali ni sebab cikgu dah dekat seminggu demam,disyaki pneumonia tapi taktahu betul ke tidak khabar angin ni.
jadi kami semua seolah-olah kehilangan tongkat untuk bergantung.
serius.sebab selama ni cikgu yang banyak tolong kami.
cikgu hanya dapat check slide kami dekat rumah,dan kami pun tak nak susahkan cikgu banyak-banyak sebab cikgu ulang-alik pergi klinik tiap-tiap hari.
tadi dah hantar sekali lagi slide dekat cikgu untuk dicheck buat kali kedua,
jadi sekarang ada masa sedikit untuk menaip dekat sini.
saya harap saya dapat tidur lena malam ini.
saya harap saya dapat habiskan presentation esok dengan jayanya.
dan lepas tu saya nak jumpa seseorang yang saya dah kenal agak lama,
lebih 10 tahun kenal dia tapi tak pernah jumpa.
jadi itu juga merupakan pembakar semangat saya untuk buat presentation sebaik mungkin.
dan lepas tu saya boleh balik Malaysia dengan tenangnya,walaupun 5 hari saja.
tapi sebab balik free,saya tak kisah walaupun sekejap.
dapat jumpa keluarga sekejap tu pun dah sangat besar maknanya untuk saya :')
untuk kawan-kawan yang dekat mahupun jauh yang selalu bagi semangat untuk saya,
terima kasih sangat-sangat.
tika saya hampir nak putus asa,kalian semua tak putus-putus bagi semangat
dan terpaksa layan semua bebelan saya walaupun kalian x faham apa yang saya buat.
terima kasih ya :))
hari ini 11.11.11, hari ini hari lahir labmate saya, Asakura.
 dia memang banyak sangat berjasa dekat saya, selalu tolong saya.
saya terharu sangat. saya tak tahu nak bagi apa dekat dia,
saya cuma terjumpa milo paket 3 in 1 dalam beg sekolah, jadi saya bagi tu je.
 semua orang rancang nak buat macam-macam pada tarikh ini
 sebab tarikh yang cantik kan :) tapi saya tak ada nak buat apa-apa pun.
cuma yang terlintas di fikiran saya ialah hari ini,11.11.11 hari jumaat dan hari ini hujan turun di Saitama.ia hujan rahmat :))

No comments: