Thursday, September 30, 2010

saya mahu jadi..

(dah lama x mengupdate blog)

hari ni hujan turun tanpa henti..dan hari ni kami bangun penuh sembangat utk ke sekolah,walaupun bangun 30minit sebelum kelas start,tapi kami berjaya tiba kat depan pintu kelas seminit sebelum pengajaran bermula..tapi sembangat terus hilang bile didapati kelas tu 休講!! waaa..disebabkan kami datang terlalu awal ke sekolah,maka kedai kebab blum buka lagi.jadi kami pon berbasikal ke kedai bento yang bes utk beli maguro don.waaaahh maguro don die bess..rase macam nuget ayam!sambil2 tunggu makcik tu masak maguro don kami,kami melukis dan mewarna kat situ..saya lukis gambar kami 4 orang pegi beli maguro don kat kedai tu,kat tepi lukisan tu saya tulis 'maguro don daisuki!!'makcik tu nampak hepi je sebab kami datang pepagi lagi beli maguro don..

tapi sebenarnya post kali ni bukan nak cakap pasal maguro don..n post kali ni ditulis tanpa hala tujuan..sebenarnya kan..kan..kan..

tiap kali bangun pagi,semacam ada 1 semangat baru dalam diri ni..dalam diri ni seakan meronta2,saya mau jadi,saya mau jadi..jadi ape?entahla..tapi entah bile,tiba2 perasaan tu ilang begitu saja..esok die datang balik,lusa,tulat.. (-_-")
ini yang saya mau::mau jadi anak yang terbaik,mau jadi kawan yang terbaik,dan yang paling penting mau jadi hambaNya yang terbaik..Allah,tolong jadikan saya hambaMu yang tabah.saya x mau termasuk dalam kalangan orang2 yang rugi :((

3 comments:

Anonymous said...

sembangat??
haha..cyaiyok!!!

semut merah said...

amin :)
bi kawan yang baik ;)
bi anak yang baik :)
bi makan banyokkkkkkkkkkk hahaha

desir2sakura said...

anonymous:caiyok2..
semut merah:amin..ji doakan ya.tima kasih ji :))