Wednesday, August 22, 2012

Aidilfitri 1433

Selamat hari raya Aidilfitri 1433 hijrah!
Tahun ini raya meriahhh.walaupun tak ada baju raya,
tapi gembira sangat sebab dapat beraya dengan keluarga.
Tahun lepas beraya di perantauan, 
alhamdulillah tahun ni Allah bagi peluang beraya dengan keluarga semula.
Tapi malam raya tak boleh tidur nyenyak sebab bunyi dentuman mercun 
tak henti-henti sampai ke pagi. >.<
Tahun ini kami memang tak buat kek, kuih atau juadah raya,
hari raya pertama lepas solat sunat aidilfitri,bersalaman dengan ahli keluarga.
Tahun ni alhamdulillah Allah murahkan rezeki saya bagi duit raya untuk keluarga,
tapi yang kelakarnya,bila sampul duit raya dihulur pada mama dan abah,
mereka hulurkan juga pada saya sebab katanya saya dah berhenti kerja lepas ni.
*akan diupdate kisah berhenti kerja di post yang akan datang.
Untung lah dah besar panjang pun dapat duit raya lagi kan :D
Juadah raya pertama kami hari itu mestilah di rumah tokmi.
Tokmi masak lontong,rendang,nasi minyak.

Alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah
tak dapat nak dibandingkan dengan apa sekalipun nikmat yang Allah dah beri.
Allah sampaikan saya pada ramadhan dan juga syawal pada tahun ini;
moga Allah sampaikan juga kita semua dengan ramadhan dan syawal yang akan datang.

ini keluarga saya

famili belah mama

famili belah abah


Selamat hari raya semua;
maafkan saya andai ada salah silap,secara terang ataupun sembunyi;
saya manusia biasa yang tak sempurna

Nota: Lepas ni kena diet lagi!walaupun masa bulan ramadan yang lepas dah turun 5 kg,tapi dah boleh nampak tanda-tanda berat badan mahu naik semula >.<

1 comment:

Lin said...

famili belah suami mana?