Wednesday, November 10, 2010

untuk saya dan awak...

awak2..

saya suka sangat makan ini
nama dia berger kimchi.saya selitkan kimchi kat belah timun.
bes awak..saya makan sampai menjilat jari.

saya suka kimchi.

awak2..
bole x saya nak tanya..
awak rasa adil x kita bila Allah beri kita nikmat makan,tidur,hirup udara segar,tengok pemandangan indah terutama di musim luruh ni,minum air van houten setiap hari tapi kita balas dengan berbuat dosa setiap hari..?awak rasa adil ke kita balas kat Allah macam ni..?saya takut awak..sebab kadang2 saya x sedar saya berbuat dosa setiap hari..kalau saya ada salah awak tegur ya..saya x akan marah sebab saya tahu awak tegur saya sebab awak sayang saya..kalau awak ada salah saya tegur juga tapi awak jangan marah ya..walaupun saya tak reti nak tegur orang tapi saya cuba sedaya upaya cakap elok2 sebab saya sayang awak..jom awak..kita bertaubat setiap hari,mohon Allah jauhkan kita dari melakukan dosa,dan minta Allah x jauhkan kita daripada Dia..kita doa setiap hari ya awak..

7 comments:

eRLeEn said...

awak doakan untuk saya jugak...

AnNe said...

ble awk nak buat kimchi utk saye?

ayesyaazreena said...

suka! ;)

desir2sakura said...

elin:amin..lin,doakan bila juga ye :)
lom:bila rs lom x kn suka mkn kimchi,sb die sayur :D
ceca:tima kasih! :))

himawari said...

bila,oishisou... ;))

Has said...

saya tak suka kimuchi..tp ini nampak sedap :D

desir2sakura said...

berd:oishikatta yo~~~~
has sensei:hihi sedap sensei,tapi sy mkn sorang2 je kt sini,diorang x suka mkn