Thursday, June 6, 2013

bed time story

oleh sebab pada waktu siang saya ketiduran, maka pada malam tu saya tak boleh tidur.
saya mohon pada suami supaya bercerita aka bed time story.
suami memulakan cerita..


pada suatu hari ada seorang budak. budak tersebut suka makan coklat. beliau ingin tahu cara-cara membuat coklat. lantas pergi berjumpa seorang pakcik yang rabun sebelah matanya. pakcik tersebut bawa beliau masuk ke dalam kilang  yang besaaaaaaaaaar untuk tunjukkan cara-cara membuat coklat. budak tersebut meneruskan pengembaraan dalam kilang itu untuk melihat sendiri cara membuat coklat. pengembaraan bermula bila budak tersebut terjumpa seekor raksasa berenang di tasik lemon yang kering. raksasa mohon bantuan budak tersebut untuk tambah lemon supaya tasik tak kering..


tertidur.

bangun pagi esok, buka game dalam iphone, baru sedar rupanya semalam suami cerita pasal candy crush!

ok demam candy crush -,-"

4 comments:

Has said...

haha! nasib baik saya sudah boring dgn sugar crush :P

sunshine said...

kelakar sungguh we..minat sungguh ngan candy crush tu..haha

semut merah said...

haha comeynyee anok2 su :)

Nur Nabila said...

has sensei: sekarang dah stuck kat level 102, dah give up dah rasanya hehe :D

tin:hihi tu la tin..aku pun sama naik dgn dia,pengaruh2 haha :D

ji:comey sangat3 kan su :D