Tuesday, September 8, 2009

mou chotto matte te ne..

adus..sebaknya masa sembahyang terawih tadi.x tau kenapa sangat rindu kat mama.tadi telefon mama,mama dah tido.lepas balik terawih,mama terus tido,kata acik.mesti mama letih mengajar dalam bulan puasa ni.sabar ye ma..rindu nak makan yang mama masak.x kira la apa2 pun,tapi sangat terliur nak makan spageti mama,sedap nya.makan sepinggan memang x kan cukup.cepat la balik..kalau balik rumah,abah memang x kan lupa beli sup belut walaupun sekali untuk saya.sedap nyaa..dekat2 nak raya nanti mesti ramai kat umah tok mi,mesti cik za beli bunga api,mercun.bising la umah tok mi nanti.mama plak bukan jenis yang kalut2 buat kuih@biskut,tapi sejak alom amik dietetik ni,mama suke sangat suruh alom buat kuih,kek coklat,muffin dll.yang makan nye sape?mesti la Najwa hahaa..raya ni tok ayah x ada,tok ayah raya kat Mekah,setiap kali raya,tok ayah akan pergi umrah,raya kat sana.masa telefon tok ayah hari tu,tok ayah batuk2,x sihat sangat.saya doakan tok ayah sihat di sana..mek mesti banyak wat ketupat.walaupun saya x makan sangat ketupat pulut tapi kadang2 kalau lapar saya makan je.balik cuti nnti nak gi tido umah mek la.

kadang2 bila kawan2 buat lawak,bgurau senda,saya tiba2 terdiam.mungkin x dapat sama2 ketawa,tapi saya cuba tersenyum.bukan kerana serabut.bukan kerana menyampah.senyap ku bersebab--->saya
rindu.

sangat2
rindu.sabar Nabila..mou chotto,matte te ne..::

4 comments:

masakecil2 said...

Allah menguji kamu krn Dia tahu kamu mampu menghadapinya(^^)

aku::semut::merah said...

sabar cuuu
sabar...~haha

desir2sakura said...

ye muut..ku mmg tgh bersabar skrg ini.pasni kte duk umh puas2 deh

tima kasih cik masakecil2,insyaAllah saya mampu menghadapinya..

AnNe said...

haha...
rindu ke?
laen kali klau nak call, call la waktu siang...
hehe...
malam2 mama mmg tdo awal...
tahun ni x ley nak wat bskut kot...
asaimen tnggu mnggunung...
kalah gunung everest...
cik su pn x smpat nak wat bskut sbb dok jahit manik kat baju...
huhu...
ksimpulan, tahun ni x de bskut raya banyak sangat...
huhu...
nanti nak wat kek coklat la...
hehehe...~