Thursday, December 31, 2009

selamat tinggal 2009..


Beberapa minit je lagi,tahun 2009 akan melabuhkan tirainya..dan lembaran baru tahun 2010 akan dibuka.

semoga segala kisah duka sepanjang tahun 2009 x akan berulang lagi untuktahun2 seterusnya..
dan semoga segala kenangan indah sepanjang tahun ini akan
sentiasa terpahat di hati :)

bila dah masuk tahun 2010 ni,maknanya dah makin dekat la masa untuk saya meninggalkan unisel dan menyambung pelajaran ke Jepun,insyaAllah..bila duk sorang2 je mesti terpikir:macamana la agaknya di Jepun nanti,boleh ke aku survive?mak pulak dah mula risau:saya nak makan ape la kat sana?saya ni x makan roti&biskut..'bila kena bawak sambal daging banyak2.pastu nanti mama suruh makcik ayu buat sambal bilis buat bekal gi sana' 'makan la ayam puas2 kat sini,kat sana nanti x leh makan dh'
ni lah antara kata2 mama.mama jangan risau lah,bila duk Shibaura tu dengan kawan2 yang sama kepala dgn bila,x kan kebulur nya :)

Dah makin dekat jugak la masa untuk saya tinggalkan kawan2 kat JAD:Ji yang banyak buat saya ketawa dan selalu hiburkan saya bila saya sedih,Sohe yang banyak berleter kat saya dan selalu kena buli oleh saya,Hanis yang banyak bagi nasihat dan Sikin yang selalu buli saya dan selalu buat lawak bila kami bersama,Tisu yang sangat2 memahami dan selalu pinjamkan bahu untuk saya,Mus yang selalu cari pasal dengan saya,Becky yang slalu kacau saya walaupun dia memng sah2 lebih kecik dari saya,pasangan kembar Fana Fani yang berbeza pwatakan tapi jiwa tetap serasi,Kakda yang banyak tenangkan saya dan selalu mengingatkan dan Elin yang memahami walaupun suka sakat saya...semua ni akan jadi kenangan bila saya berada di Shibaura nanti..semuanya memang cukup berbeza sebab kena cakap nihon go yang x pera2,pastu dikelilingi dgn orang2 jepun..zannen da ga..semoga saya cepat nareru dengan semua tu,insyaAllah :)

jya..selamat tahun baru~

4 comments:

aku::semut::merah said...

semoga ukhwah x putus di bumi sakura
ku da okayama kau di baura..
hehe sayang bila :p

desir2sakura said...

insyaAllah x kan putus ji.nti msti ore rndu ko ji sb xleh dgr ji wt lawak dh..sayang ji ugak :D

aku::semut::merah said...

haha
ji pesan ko pikah suh wat lucu x breti deh
haha

desir2sakura said...

hahaa..tima kasih ji sym :)