Tuesday, February 2, 2010

abah tolong jangan buat macam ni lagi..


hari ni x tau saya kena gembira @ kena sedih.ya,gembira dan sedih sebab abah datang.gembira sangat2 sebab dapat jumpa abah,rindu sangat2 kat abah dengan mama..tapi sedih sangat2..sebab abah sanggup datang kat TBP naik komuter.abah datang KL naik flight sebab mama risau kalau abah bawak keta nanti abah letih.abah tido kat Kajang.Kajang dengan Shah Alam ni bukannya dekat.dari kajang nak datang Shah Alam,abah kena naik teksi dulu kan pegi KTM Serdang,pastu sampai KL sentral,abah kena berebut dengan ramai orang kan sebab nak naik komuter gi Batu 3 pukul 5 tadi,orang mesti penuh sesak kan sebab ramai baru balek kerja.pastu abah kena balik semula dari TBP ke KL sentral pastu amik tren pegi Serdang semula..kan Bila dah cakap kalo susah abah x payah la datang..maaf abah.Bila janji x kan bersungut nak jumpa abah lagi..sayu sangat tengok wajah tua abah..abah tolong jangan buat macam ni lagi,Bila x kisah x dapat jumpa abah tapi Bila x nak abah letih....

4 comments:

AnNe said...

huhu...
ore plop rasa nak nangis...
tu la Bieyla...
sblomabah g kl lagi da tnya abah nak datang @ x...
meti la dia rasa 'kena' datang sebab Bieyla da tanya...
huhu...
bayangkan Bieyla kat Jepun nanti abah wat camtu gak...
huhu...~

desir2sakura said...

ore memg tulis blog ni smbil nitis air mato la.hehee
bila saja jh tepon tny btul ke abah nk dtg kl,bkn nk suh abah datang sini lom.
sero besalah la marin.sian ko abah T__T

halu9 said...

so sweet

desir2sakura said...

sweet lak dio.blik mlaysia ni yid,balik jupo abah :)