Tuesday, March 13, 2012

blog updated but..

idea tiada.
lamanya tak mengarang!
hari tu saya pergi Nagaoka.melancong selepas presentation last.
tapi saya pernah bagitau TA dari gidai (universiti nagaoka),
kat Nagaoka tak ada apa-apa jadi saya takkan sampai sana lah kot.
tapi Allah bagi peluang pada saya untuk tengok apa yang ada kat sana.
serius mula-mula sampai macam rusa masuk kampung,
sebab salji-tebal-sangat-bertimbun-timbun
selain daripada salji,Nagaoka ada tarikan yang lebih menarik
iaitu dekat kantin Nagaoka U dijual ayam halal.best sengoti.

kat Nagaoka ada taman yang luas sangat-sangat untuk main salji.
kebetulan kitorang pergi sana weekdays,jadi taman itu kitorang yang punyaaaaa
seronokkkk sangat boleh main gelongsor sesuka hati :D
 anda semua di hati ;')
tungkus lumus buat orang salji
 dan ini hasilnya!

salji terakhir sebelum pulang Malaysia.

2 comments:

aReLaN said...

ii na~~~next week senpai gi nihon.tapi takleh la merasa yuki dah time tu.wuuuu

desir2sakura said...

seronokkkkk...xpe senpai,sakura kan ada :DDD