Thursday, February 21, 2013

apa-apa,mana-mana pun boleh :)

situasi 1:
keluar makan dengan suami.
suami tanya nak makan apa/di mana, jawapan saya
saya nak makan apa yang dia nak makan :)

situasi 2:
keluar makan dengan lecturer atau senior.
lecturer tanya nak makan apa/di mana, jawapan saya
apa-apa pun boleh :)

situasi 3:
keluar makan dengan kawan-kawan.
kawan tanya nak makan apa/di mana, jawapan saya
saya tak kisah, buleh belako ore kelate oyat :)

konklusinya:
1.saya boleh makan apa saja
2.saya sangat susah untuk buat keputusan sebab itu serahkan pilihan pada orang lain
3.saya memang suka makan

hihi.sebenarnya kadang-kadang bila keluar makan,jadi rambang mata nak makan apa.dan yang lebih memeningkan kepala,bila orang akan jawab balik 'saya pun sama,apa-apa pun boleh' dan seterusnya serahkan pada saya kembali untuk memilih.
akhirnya, makan nasi lauk biasa saja lah walaupun dalam hati nak makan ayam kfc :D

No comments: