Sunday, July 5, 2009

tag saye~

1.apa perasan sekarang
takut sbb nk exam,nak peluk ma T_T

2. saya nak makan
spageti mama T_T

3. saya x suka
kawan makan kawan tp kalau kawan bg makanan saya suka la ^^

4. impian saya
nak berjaya di dunia dan akhirat

5. saya harapkan
saya menjadi seorang yang tabah dan sabar dalam segala ujian yang menimpa T_T

6. jika boleh diputarkan masa
saya nak jadi kanak2 zaman2 duk temerloh dulu,asyik main je siang malam x henti2 ^^

7. saya pada 10 thn akan datang
dah kahwin hehe ^_^ (suka berangan aishh

8. saya suka pada
warna pink ehe

9. kawan2 saya
ada macam-macam perangai dan kerenah,kalu kt skolah dlu 7 kanak2 ribena yg saya sayangi,kat jad ni ad 4 kuda belang yg saya kasihi ^^

10. pernah dikhianati kawan
penah kot,x nk ingat..

11. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda
tak nak buat pape ehe

12.siapa yang paling saya mahu ketemu sekarang
orang itu..yang byk menasihati & mendengar luahan saat hati ini kesedihan&keseorangan..skrg dh jarang blh borak2.lain kali kite borak byk2 lagi ye..tima kasih adikku ^^

5 comments:

Anonymous said...

em bila...haha kawan yg menarik...pentingkan kawan...suka tolong orang..moga sye blh jadi kawan yg baik pada kamu....

desir2sakura said...

kakda,kakda mmg kawan bila hok sgt baik pn,suka sgt dgr mslh bila n x abis2 bg nasihat kt bila..kdg2 bila lupa,kakda la yg sdarkan bila.tq ye kakda ^^

DG said...

ptutla mkin...
ske mkn je

desir2sakura said...

xpe cik DG,jnj perut kenyang ehe

Anonymous said...

sape la 4 ekor kuda yg dimksudkn 2???