Monday, January 18, 2010

selamat hari lahir wahai sahabat tercinta :)


wahai fauziah..
"sesungguh nya aku sangat geram di saat ini,sebab mu nipu aku tadi
aku ingatkan mu sedih la aku x wish besday mu,tapi rupe2nya mu tipu aku dih..
geram nya ko mu wahai fauziah meduuu" -13:36,kelas denden-

x kire la betapa teruk sekali pon bila kena tipu,kena buli dan lain2,Bila tetap x kisah.sesungguhnye Bila sangat gembira sebab ada kawan macam Ji.
selamat hari lahir Ji
bila pasti akan merindui saat-saat bersama Ji,Sohe,Sikin dan Anis.
terutamanya masa malam kat Kem Nur Bukit Unggul tu
masa kita main PS
hahaa
biarlah semua tu menjadi rahsia kita berlima je
sampai la kita dewasa dan ada anak cucu kn :)
bes sangat-sangat masa tu walaupun kita tido kul 3 pagi :)
tima kasih kawan-kawanku sebab sudi berkongsi banyak sangat cerita dengan Bila
korang sahabat terbaik
aissshh nak nangis T____T
korang sentiasa ada masa Bila sedih dan gembira
dan Ji:
terima kasih sebab terima Bila seadanya
Ji memang sahabat yang memahami
mengenali Ji kat KRM memang cukup menghiburkan
sebab Ji selalu wat jiwa Bila tenang di saat Bila x tenang hee
Bila syukur sangat-sangat Allah x putuskan siaturrahim kita yang dah hampir 4 tahun ni
Bila x kan lupa semua kenangan kita walaupun kita duk jauh lepas ni T.T

SELAMAT HARI LAHIR FAUZIAH \<^.^>/

6 comments:

aku::semut::merah said...

auwww
terharunye
time kasih bila
kau karangkan satu article indah buat diriku..lalalala
padan muko mu keno nipu
sayang bila sangat2
gapo2 hok jadi tu ji gurau deh
kisah PS meme menarik
hahahaa

desir2sakura said...

ji
bila pon syg ji sgt5
PS forever :)

al-kauthar said...

bila..hehe..suke sgt tyme PS tu..menarik tul..biarlah ianya menjadi rahsia kita berlima..suke sgt tyme tu,even terpakse tdo lewat..

desir2sakura said...

yup2..rse cm nk men ps lagi la he2

aku::semut::merah said...

kite main PS nati malam last kat hachioji plop
yOshhhh~

desir2sakura said...

wokeh..matte imasuuu~
musti nangis punye mlm tu..