Tuesday, January 12, 2010

tq sangat2 kawan2 ku tersayang :)


hari ahad malam lepas saya dapat kejutan kat syasya tomyam.yeaaaa \(^____^)/

ingatkan hanis dengan sikin dah lupa saya,tapi rupe-rupenye diorang memang ingat leee
rasa terharu sangat,dalam kegembiraan tu mata ku berair.huaaa
pasni dah x leh jumpe dah korang sume
sayang sangat ji,sikin,anis,sohe..
tq sangat2 kawan2 :)


makan kuey tiau ladna dulu sblm makan kek


ni keje fauziah :P

8 comments:

insyirah said...

ade org tu smpi x nk kawan bile x wish birthday dia...dah makin tua makin sensitip lak org tu..btw..hepy birtday again....

desir2sakura said...

tq ye sikin :)

lonelydaffodil said...

hehehe
lucu la lilin tue dok gituh..
tp kreatif tuh..
bleh tiru idea tuh
hehehe

desir2sakura said...

haha..meme pon in.in kn knal ji wlaupun meta jh,die kn medu..hehe

al-kauthar said...

bila..hepy brfday.hehe..urm nk hadiah pe bila?hehe..nk ubat kurus??hehe

desir2sakura said...

laa sohe wt nape la nk bg ak ubt kurus..ak kn da kurus hahaa

aku::semut::merah said...

soha
bila tu kalu makan ubat kurus pon belum tentu leh kurus
kah3

desir2sakura said...

basso pujiah
ak ni meme kurus dh la
sb tu x perlu ubt2 kurus spt jusmate tu sume ;P