Tuesday, February 1, 2011

pelupa itu kreatif

tak tau la sape yang buat ayat ni sebab nak sedapkan hati orang-orang yang pelupa macam saya ni,bahawa pelupa itu kreatif.nyanyuk itu kreatif.kreatif sangat la ye..saya tetinggal kunci rumah kat atas bukit Takao,nasib baik syafikah tolong bawa balik.jadi tadi saya pergi duplicate sebijik lagi kunci,kot-kot lepas ni tetinggal atas bukit lain pulak..yang sebijik lagi kunci ni nak sangkut kat leher,buat jadi rantai besi hehe..tadi saya buat biskut!tapi oleh sebab terlagha tengok johan dengan zizan buat lawak dekat youtube,biskut tu separuh je yang jadi.saya sebenarnya mengalami tekanan beberapa hari ni,beberapa hari sebelum exam terakhir,SISKO,saya duk pikir-pikir nak balik Malaysia ke tak..nak balik ke tak..tapi walau camane nak balik sekali pun,akhirnya saya memang tak boleh balik gara-gara pemilihan lab.wuwuu awal bulan 2 nak pergi kelas main ski,tengah bulan 2 nak pergi korea..pemilihan lab dan interview dalam tengah-tengah bulan 2 gitu..rasa bimbang gak la sebab takut terpaksa cancel kan tiket pergi korea..tapi lepas hantar emel dekat cikgu Miyoshi,cikgu Miyoshi cakap interview akan dibuat sebelum saya pergi korea dan suruh saya tenang-tenang ^^ alhamdulillahhh.erm..tapi masih ada sisa-sisa bulan 3 yang belum terisi dengan apa-apa lagi kan..saya merancang nak balik Malaysia masa tu tapi bile difikir-fikir balik,akhir bulan 2 mungkin saya dah start masuk lab,dan saya malu nak hantar emel kat cikgu Miyoshi banyak kali walaupun saya tau beliau baik.demi menjaga hati sensei,saya buat keputusan tak balik juga la akhirnya..tak apa la,saya boleh jadi penyambut junior-junior yang bakal datang ke jepun nanti!nihon e youkoso minna!batuk dan selesema saya dah makin baik sebab akhir-akhir ni saya dah tak degil dah,saya minum air masak banyak-banyak.alhamdulillah..
saya rindu mama,rindu abah,rindu alom,rindu acik,rindu adik,rindu kampung halaman tapi apa kan daya,saya manusia yang hanya mampu merancang padahal apa yang saya rancang itu Allah sudah rancangkan untuk saya..dan saya yakin ini yang terbaik jadi saya kena kuat.tak mau sedih-sedih!



ada orang buatkan saya nasi goreng!bes sangat makan nasi goreng sambil tengok Oh Yeah,johan dengan zizan buat lawak.nasi goreng 2 perisa,jarang-jarang orang bole buat ni.tima kasih my payung!

3 comments:

Lelaki Ini said...

ah
nampak macam sgt 2 sdap!
mau skit boleh????

desir2sakura said...

tapi kat msia lg banyak mknn sedap2,bila jeles dgn umar sebab umar bole makan pape je kt msia tuuu :(

MOHD HABIBUNNAJAH said...

aaaa.. comel ke????