Sunday, June 26, 2011

tengah-fikir-nak-letak-tajuk-apa

assalamualaikum!
esok i will sit for my second toeic exam.

and i am nervous because 
i didn't study sungguh-sungguh pun.padan muka la kan.nak cakap BI pun dah bercampur dengan bahasa melayu.cakap BI dengan cikgu pun bercampur dengan bahasa jepun.teruk betul bahasa inggeris sekarang.sebab dah jarang guna.lintang pukang.
ini update ringkas saja sebelum tidur sambil tunggu subuh walaupun mata mengantuk tapi kugagahkan jua.
kawan-kawan yang baca ni tolong doakan kami warga shibaura dapat jawab soalan peperiksaan esok sebaik mungkin ye.walaupun hanya peperiksaan toeic yang kacang je bagi kawan-kawan :)

" ya Allah permudahkanlah segala urusan yang sedang dan bakal aku tempuhi "

4 comments:

farra said...

beellaa~! kappa amek toeic jugak!! god luck sayang! ;) mmuah!

desir2sakura said...

paaaa hihi...tq pa!!syg pa!! <3

AnNe said...

bley jawab doks..?

desir2sakura said...

saaa buleh la kott lom hihi..dh lm tinggal bahasa inggeris ni,byk dh x ingt sob3..