Sunday, July 3, 2011

ini ajaib

2 post dalam satu hari??
ini sangat amat paling ajaib bila ia berlaku kepada saya.
tambahan pula di saat genting begini di mana saya belum siap lagi kerja.
tapi tolooooooong sayaaaa
saya tiada idea untuk ditambah dalam resume yang perlu dihantar esokk
atin pun sudah tido,keletihan berfutsal tadi katanya.

saya nak tunjuk gambar je sebenarnya.
semalam keluar jalan-jalan dekat toro.
sebelum jalan-jalan kami berpiknik dulu.
lepas tu baru jalan-jalan.
saksi kan lah gambar di bawah kalau tak percaya :)

lauk piknik kami.sungguh sedap hingga menjilat jari.

terharu sangat fana singgah rumah lepas naik bas berjam-jam dari osaka

terharu sangat sebab kapa sanggup datang toro yang jauh dari 
rumah kapa semaata-mata nak jumpa kami

terharu sangat sebab tisu sanggup datang rumah kite selepas 
cubaan kali pertama masa tarikh berlaku tsunami dulu gagal.

semua senyum sebelum makan

senyum lagi sebelum makan

surprise untuk atin dgn tisu.besday girls bulan 6

kek dah tinggal seciput

reunion krm.oh rindu nya saat itu ;')

makan takoyaki pula lepas penat berjalan

dengan si merah fana

tisu calon ratu cantik shibaura :DD

itu pokok buluh.pada pokok buluh itu digantung kertas-kertas yang tertulis permintaan orang.atin tengah gantung permintaan beliau.sesiapa yang bertuah akan dikabulkan permintaan mereka oleh pihak shibaura.saya pun ada menggantung permintaan saya.tettt cuba teka apa permintaan saya :DD

dalam washlet shibaura

terima kasih sahabat sekalian.panjang umur kita jumpa lagi :))


bangun pagi tadi,buka laptop nak buat kerja.tiba-tiba ternampak wallpaper ni.ada orang buatkan untuk saya lepas saya tidur semalam.terharu!sayang tisu sangat3! :'))



3 comments:

aReLaN said...

sjk ble lk jd atin ni???mne aci.

desir2sakura said...

hihi..sejak saya serumah dgn dia ni..alaa xpe,atin kite lain2 :DDD

farra said...

yeay! otsukaresamadesu!
thank you beelaa for lunch! hihi.. and keychain tu! hihi.. muah3