Sunday, March 6, 2011

azam baru

walaupun tahun baru dah lama lepas,saya tetap mahu buat azam baru dengan 
penuh semangat nya!!!!
bahawa saya...
dengan sedaya upaya saya...
tak akan toleh kiri kanan lagi!

kamu yang baca ni mesti tak faham kan?
tak apa lah kalau tak faham
biarlah saya dengan Allah je yang tau
dan mungkin ada sorang lagi bakal tau lepas ni
tapi orang tu dah tido dah
saya bagitau dia esok lah.
saya pun tak tau apa yang saya merepek ni
yang pasti esok saya kena bangun awal untuk pegi kerja
jadi saya kena tido awal malam ni

jadi saya mahu tido dulu sebab nampaknya masa telah mencemburui saya untuk menaip lagi
selamat malam
jangan lupa baca doa tidur
*doakan saya takkan sekali-kali toleh kiri kanan lagi ya*

4 comments:

Afiqah Amir said...

kak bila good luck ngan azam baru tuh..=)

Cerah Jeff said...

mung baito mano bila? dms?

desir2sakura said...

kakchik:tq kakchik sb wi dorongan
cer:um2 x cekat sero..br kijo 2 hr
-_-

afiqah riduan said...

ak ko hok sorg lg tu??haha

mls nk update bila oii..