Tuesday, March 29, 2011

ma fav !

hari ini..



mama masak mi kari !



saya makan 2 pinggan !



ada lagi 1 periuk penuh dengan mi kari..akan diserang esok pulaa !





mi kari mama memang terbaik.
banyak-lauk-itu-yg-saya-sukaa







XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXO

saya memang macam ni,bila dah suka 1 lagu tu,saya akan dengar ia 
berulang-ulang-ulang-ulang kali sampai rasa nak-muntah-janji-tak-nak-dengar-dah
dan ini lagu yang tengah bernyanyi-nyanyi di lappy ku sekarang <3


 :: bila kamu tak lagi denganku ku tak tahu apa tuk jalani hidupku ::

tolongla lambat sikit masa berlalu..sebab saya sangat seronok berada di rumah..boleh luang masa sepuasnya dengan keluarga tercinta,boleh keluar jalan-jalan dengan kawan-kawan,boleh makan sepuas-puasnya,boleh tengok tv sepuas-puasnya,boleh main dengan esha..

5 comments:

miErA said...

sedap nya Bila... Terliur sero...huhu...Nnt nak mintak resepi laa...Balik bulan 6 nie amy nak try buat...

semut merah said...

mu meme brehi makan kan! haha

desir2sakura said...

amy:sdap2 amy..hihi buleh2 nnt bila mtk resipi dgn ma :))
ji:mu jeles kan aku mkn byk tp x gmuk2 kan! haha..

Lin said...

mee kari ini adalah faveret saya kt skolah faris dulu. hehehehe. sokmo gi nyibuk makan skali kalu ma bila bwk nih. :)) sedap woo.

desir2sakura said...

sedapppp kan kan kan lin..4 hari dh bila mkn mi kari,x muak langsung! :)