Saturday, August 20, 2011

20 ramadhan

2,3 hari ni saya rasa tak ada semangat.
tak tahu kenapa.
asyik rasa nak mengeluh.tapi taknak mengeluh.sebab tu ciri-ciri orang tak berjaya.
kenapa suka mengeluh
sebab tak dapat makan sedap-sedap ke?
entahlah.
sebab tak dapat pergi bazar ramadan beli ikan bakar ke?
entahlah.
sebab tak dapat beraya di Malaysia ke?
entahlah.
tapi rasa tak ada semangat.
saya tak boleh macam ni,tambahan pula di bulan baik yang datang hanya sekali setahun saja.
kalau tak semangat macamana nak habiskan azam bulan ramadan ni.
ya Allah tolong lah bagi saya kekuatan.
hari ni dah masuk 20 ramadhan.lagi 10 hari sebelum habis bulan ramadhan.
jom usaha sama-sama,hidupkan 10 malam terakhir ni,rebut pahala sebanyak mungkin.
sebab,kita tahu kan lailatul qadar itu terjadi pada 10 malam terakhir bulan ramadhan.

Carilah lailatul qadar pada sepuluh malam terakhir dari bulan Ramadhan.” (HR. Bukhari)




hari ini saya sangat gembira!
sebab saya dapat kad raya!
dari malaysia.
seronok.

kelakar lah alamat rumah ni :)

saya rasa saya sangat istimewa lepas terima kad ni :)

walau jasad kita terpisah jauh tapi hati kita selalu dekat :)



untuk kakak kesayangan saya,ini video untuk ceriakan kamu :)
jangan sedih-sedih.nanti saya pun sedih juga.
insyaAllah moga Dia permudahkan semuanya.minta dengan Dia banyak-banyak deh.
adik mu sentiasa menyokong walaupun dari jauh :))

6 comments:

abang:)) said...

ayang<3

Nur Nabila said...

:))))

Anonymous said...

hahahahahahaha

abang:)) said...

ayang<3

Nur Nabila said...

aaaaaa hahahahaaaaaaaa...

syazwe said...

sapo buat tu?dh la tekan situ g kat fb we..