Friday, May 27, 2011

buat dua insan tersayang

hari ni hari lahir mama
25 hari lepas hari lahir abah
tapi saya tak sempat nak update sebab masa tu dekat Osaka
mama dan abah yang disayangi,
selamat hari lahir 
semoga mama dengan abah panjang umur,murah rezeki,hidup diberkati Allah
dan ceria selalu
bila selalu doa dari jauh;


Ya Allah, 
Berilah mereka balasan yang sebaik-baiknya, atas 
didikan mereka padaku dan Pahala yang besar atas 
kesayangan yang mereka limpahkan padaku,peliharalah 
mereka sebagaimana mereka memeliharaku. 
 
Ya Allah, 
Apa saja gangguan yang telah mereka rasakan 
atau kesusahan yang mereka deritakan kerana aku 
atau hilangnya sesuatu hak mereka kerana perbuatanku 
jadikanlah itu semua penyebab susutnya 
dosa-dosa mereka dan bertambahnya pahala kebaikan 
mereka dengan perkenan-Mu ya Allah 
hanya Engkaulah yang berhak membalas kejahatan dengan 
kebaikan berlipat ganda. 


bunga ; 1 untuk mama, 1 untuk abah

alom dah buat kad yang santekkk untuk mama,tunggu la kad dari Jepun pula ye~~~

:: tak sabar nak habis belajar,nak jumpa mama hari-hari nanti boleh peluk cium mama dengan salam tangan mama hari-hari (jadi kena kerja dekat Kelantan la kan?) ::

3 comments:

AnNe said...

blajar je kat klantan...
hahaha~

syazwe said...

saya!saya!saya yg bwk dio amik gmbr bunga ni sbb dia oyt khas utk mama n abah dia :)

desir2sakura said...

lom:kt usm ka...
we:awak!awak!awak!