Friday, May 20, 2011

semangat sila datang!

sejak dua menjak ini
saya cepat letih
saya tak bersemangat 
nak jalan pun tak larat
nak tidur banyak-banyak pun letih jugak
rasa tak larat yang melampau-lampau
kalau tengah jalan-jalan,rasa nak baring je atas jalan tu sebab tak larat
kenapa ya?
kenapa sangat tak ada stamina ni..
kenapa sangat rasa tak larat ni
kenapa sangat rasa tak bersemangat ni
kenapa sangat cepat rasa letih ni
tak tahulah kenapa..
tak laratt sangat nak langkahkan kaki ke sekolah pergi lab
tapi saya mahu gagahkan diri juga
kalau rasa letih saya minum kopi
sebab kopi dapat hilangkan rasa mengantuk
dan dapat hilangkan rasa letih
tapi sebenarnya kopi ni bahaya ke baik untuk kesihatan eh?
sebab pernah terbaca..minum kopi boleh beri kesan buruk pada tubuh
minum kopi banyak-banyak boleh sebabkan insomnia
tapi kopi boleh hilangkan mengantuk dan keletihan

saya mahu kuat
padamu padamu~
minum teh beng kat syasya!kakyuni belanja! (mode rindu syasya :( )

semoga saya kuat!
dan bersemangat!




Ya Allah,when I lose hope because my plans have come to nothing..then help me to remember that YOUR love is greater than my disappointments and YOUR plans are better than my dreams.amin!

5 comments:

Syazwe said...

jangan minum kopi byk..we x wi..kalu letih,rehat la..x salah rehat.jaga kesihatan n jg badan deh :))

AsMiza said...

haaa.dgr tu bila.abe dah pesan dah tu.hikhikhik..

ganbare bila!!!lg sikitttt je lg nak sotsu dah.:)

al-kauthar said...

bila22..jgn minum kopi sgt..xelok..klu rse letih sgt kn try la ptg2 or pagi2 take some exercises,morning walk toka..hehehe..ak pnh cube alhamdulilah rse segar je:)

hakifays said...

bila!!!
cikgu orang suka minum kopi.
hari2 cikgu bikin kopi lam ken9shitsu.
klu nak belaja cara nikmati kopi dengan nikmatnya, mai la soudan ngn cikgu ore.*pancing bila spya dtg lab org ble bila bohsan.
hikhikhik

*bulatnya syaye(O^^O)V

desir2sakura said...

we:ok saya akur :)
kak as:we mmg..hihi.okee kak as,sikittt je lagi,arigatou ne kak as sbb salalu je bg nasihat dkt bila :)
sohe:ok22..hihi..alamak,eksesais ke..
kah:haha..ore akn gi gk kenkyu kah itsuka..matte te ne~~~