Monday, January 24, 2011

23 Januari 2011

saya sebenarnya nak tulis ni semalam iaitu pada 23 Januari tapi sebab belum habis exam jadi terpaksa tunda masa ke hari ini.semalam hari lahir seorang kakak yang baik iaitu kakak saya.kenapa beliau baik?sebab beliau kakak saya la..
kakak saya sekarang berusia 24 tahun dan beliau memang suka buli saya tapi saya tak kisah sebab saya memang sayang beliau dan saya gembira bila tengok orang yang saya sayang gembira.beliau memang baik sebab masa kat sekolah faris dulu beliau suka bagi saya duit.dan masa belajar kat Unisel dulu pun beliau selalu bagi saya duit lepas dibodek hehe..lepas tu kan,kalau saya minta topup 10,20 hinggit,beliau tanpa berfikir 2,3 kali terus anta topup untuk saya.haa kan saya dah kata beliau seorang yang baik..selingan : seronok nya rasa nak menaip sebab dah abis exam.kalau saya ada masalah saya tak lupa bercerita pada beliau tak kisah la masalah berat badan ke,masalah cinta ke..sebab beliau suka bagi nasihat kat saya.kakak saya ni pandai masak tau.beliau suka buat kek coklat,mufin pelbagai rasa,puding dan lain-lain yang sedap-sedap.dan saya mesti la suka makan je.
ok,dah la banyak sangat dah bila puji lom..


semoga lom sentiasa ceria dan bahagia di sana..dan tak lupa kat adik lom yang sorang ni kat sini.rindu sangat ke lom,rindu nak dengar lom bercerita.rindu nak jadi penumpang dalam kereta yang  lom bawak..

5 comments:

AnNe said...

hahaha...~
arigato!~
so sweet...<3
terharu...
hehehehe...~~~

p.s. rasa cam buruk je gigi tu bila x pkai braces...=P

Cerah Jeff said...

zenzen! ane mung lawa lagi la dari mung bila..hahaha

desir2sakura said...

lom:ooo rase comey la pkai braces ye..x sbr nk tgk 'gigi baru' lom tanpa braces
cer:ak pon rasa kakak aku lg lawa dari ak tp kirenye ak lawa gk la kan hehe.. :D

Cerah Jeff said...

hahahaha,lawa tu kata ganti positif bagi tak huduh..hahaha

desir2sakura said...

xpo2 ak trima kato2 mu sbg pujian kata ganti diri positif :DDD