Friday, January 21, 2011

ingat Allah pasti hati kan jadi tenang

ini kisah semalam.saya tak dapat jawab paper Analog.hanya Allah je tau apa yang ada dalam hati ni.betapa susahnya saya jawab paper tu.entah lah,saya tetap salahkan diri sendiri.mungkin preparation yang saya buat tak cukup.mesej dari seorang sahabat ni buat rasa sedih tu hilang. 
"ingat Allah Bila..msti mg akan kuat.msti mg akan redha"
benarlah,mesej dari sahabat ni buat rasa sedih tu hilang tiba-tiba.ingat Allah Bila.
Allah nak ceriakan saya,dia hantar sahabat seperti ini untuk menasihati saya supaya tak putus asa..
Allah nak ceriakan saya,dia hantar sahabat seperti housmate saya untuk menceriakan saya dengan memasak makan malam untuk saya.terima kasih juga untuk kawan-kawan tak kira yang jauh mahupun dekat yang tak putus-putus bagi semangat.alhamdulillah,saya beransur-ansur lupa peristiwa sedih semalam..terima kasih sahabat-sahabatku :))


ciktin masak best


ada 1 paper lagi.jadi kalau tak mau kecewa macam semalam saya kena la setadi.ni killer paper ni.cuak nya mesti mengalahkan paper semalam ni.jadi nampaknya masa mencemburui saya untuk menaip dengan lebih panjang lagi sebab saya kena setadi.jadi saya selitkan gambar-gambar sepanjang pensetadian kami-kami di saitoukinenkan (bilik untuk setadi dan boleh makan-makan).selamat menonton.tata..

ini syafikah



ini afiqah


ini tak perlu perkenalkan la

3 comments:

myselfSakura said...

bleh x nk knl gmbar hok bowoh skali tu?kenan la kawe..hahaa
slmt brjaya bila>>:)

desir2sakura said...

selamat berjaya jugak fana,ishhouni ganbarou~

玉の輿 said...

あなたは玉の輿乗れるのか!?あなたの玉の輿度を今すぐチェック!玉の輿に乗るためのテクニックや秘訣をあなただけにこっそりアドバイス!ここに来れば玉の輿はもう目の前に!!