Saturday, January 8, 2011

my sweeties

apa yang sweet sangat tu?hari ni seronok la..dapat hadiah lagi dari kawan-kawan.terima kasih untuk kawan-kawan yang mengingati..
saya dah ada 4 helai baju sejuk.semua nya menarikk.dan saya sayang semuaaaa baju sejuk saya.dan mereka la my sweeties.oh lupa,ni bukan baju sejuk biasa,baju sejuk ni saya pakai masa tidur saja.


yang pertama,yang ini saya dapat daripada intan payung itu.warna pepel yang saya suka..



yang kedua,saya beli sendiri sebab murah.macam santa claus kan? ^^



yang ketiga,saya dapat daripada cik berd..sukaa ada yuki-yuki..



yang keempat,saya dapat daripada cik pikah..ada rabu-rabu.saya sukaa..



terima kasih,saya akan bawak balik suma baju-baju ni bile pulang ke Malaysia nanti.pakai masa musim banjir nanti mesti bes kan. ^^

8 comments:

ISHANOKOKORO said...

nomeynyooo....

desir2sakura said...

nomeyyyy kn3..mu nk x so?ak blh bli ke mu :D

Arini Nuran said...

uhhh.comelnya >.< suka suka :D

desir2sakura said...

haa nnt arini dtg sni bole beli la baju2 yg comel2 mcm ni,smpai rambang mata dibuatnya :D

AnNe said...

bgus2..
sila bwak balik...
nanti ada orang nak pinjam...
especially yg kaler pepel tu...
hahahaha...

desir2sakura said...

haha..mmg nk bg pn tp bg sewa la..sejam pakai 5 hinggit :D

himawari said...

bila~~
suke sgt bile Bila suke bj 2..
pki sokmo2 deh smpai koyak ketiak..hi3

desir2sakura said...

hihi..okee berd!bila akan pakai sokmo :D